søndag 3. juni 2012

Dagens.

Dagens lille tur i hagen etter endt jobbhelg. Kaldt vær med regnbyger og sur vind.


Selvsådd akeleie, er fryktelig spent på hvordan denne ser ut når den slår ut håret om noen dager.


Denne er ikke så spennende, den har bodd her i noen år, men vakker er den åkke som.


Jeg synes gressløk er vakkert, har ti tuer (minst) rundt i hagen, noen av de får stå i ro som prydplanter. Liker så godt de lyselilla små blomsterkulene.


                                         Søndagsklem fra Tua

3 kommentarer:

  1. Hei og god kveld!
    Selvsådde akeleier er spennende. Jeg har et eget bed som de bare kan så seg så mye de vil, men det hender at dem går litt langt ;) Jeg har tatt opp ganske mange i grusgangen min i dag!

    Mye spennende som skjer nå, bare varmen kom tilbake også nå, så hadde det blitt helmaks! Klem

    SvarSlett
  2. Bare litt varme nå så står det i full blomst hos deg:)...grssløktuer er jo kjempeflott:))
    Ønsker deg en fin kveld:))

    SvarSlett
  3. Spanande med nye sjølvsådde planter :)

    Grasløk er vakker ja :)

    Takk for kommentar hos meg for litt sidan :)

    Ønskjer deg fine junidagar framover :)

    SvarSlett

Takk til de som tok seg tid :)