lørdag 4. august 2012

peontulleTua


Dette lover jeg blir det siste peoninnlegget for i år. Alt er seint, peonene blomstrer nå, det er til og med ganske mange knupper igjen, selv om jeg også¨har klippet av mange som har råtnet i alt regnet.

Den aller vakreste Sarah Bernhard


Hmmm, hvit iallefall.



Også hvit :)




Dårlig med navn, kan dette være Karl Rosenfeldt mon tro, Victorie de la Marne som også er mørk rosa, er den seneste av peonene og har knupper nå.


?





Denne vet jeg navnet på, Krinkled White, enkel og veldig veldig lekker synes jeg. Ahh, finnes det noe vakrere enn peoner?



                                        Hilsen peontulleTua

9 kommentarer:

  1. Du er heldig som har peonblomstring enda. Det er jo noen fordeler med å bo i en H6 sone ;-) Du har mange fine, og enig med deg at Sarah B. og Krinkled White er er flotte peoner. Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  2. Det er flott å ha noe som blomstrer seint, men jammen er dem seint ute Pionene dine i år. Min favoritt er også Sarah Bernhard, så det blir nok kjøpt flere av henne etter hvert!

    Ha en fin og regnfull dag! Klem

    SvarSlett
  3. Du har så mange flotte peoner! Nydelige bilder!
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  4. Så herlig å se litt pionbilder igjen! Jeg lengter til neste pionblomstring allerede.........og den kommer om ca 10,5 måneder skulle jeg tro:-(
    Ha en flott helg og nyt pionene dine!

    SvarSlett
  5. Peoner er så neydelig. Heldig er du som får nyte blomstringa fortsatt.Sarah B. kjøpte eg meg i år den er heilt nyyyydelig.
    Ha ein flott kveld :)

    SvarSlett
  6. Ja det var jo lovlig sent. Men bedre sent enn aldri og alt det der? Lekre er de i alle fall.

    SvarSlett
  7. Å så fine de er . Du må bare vise flere bilder for min del for jeg blir ikke lei av å se på så fine blomster.

    Ha en fin kveld , Marit.

    SvarSlett
  8. Du har så mange vakre peoner, at du skal bare vise dem frem , de erhelt nydelig :O)

    Ha ei fin helg, hilsen Lisbeth ;Ø)

    SvarSlett
  9. Nydelige! Peoner er jeg også veldig, veldig glad i.

    SvarSlett

Takk til de som tok seg tid :)